PERSONLIG SUPPORT
Hos Bluebyte prioriterer vi dig og dine IT-behov. Derfor får du naturligvis personlig support af teknikere, der kender både dig, din virksomhed og jeres IT-setup.
PERSONLIG SUPPORT
FAST TEKNIKER MED DIREKTE NUMMER
For at give dig den bedste og mest effektive support, får du naturligvis teknikerens direkte nummer og e-mailadresse, så du altid kan komme hurtigt i kontakt med os, når behovet opstår.
Din faste tekniker har et indgående kendskab til jer, og du sparer derfor værdifuld tid, fordi I kan gå direkte til sagen.
PERSONLIG SUPPORT
VI TAGER VORES KUNDERS TILFREDSHED SERIØST
Godt samarbejde og høj kundetilfredshed er noget, vi tager seriøst hos Bluebyte. Derfor udfører vi også løbende tilfredshedsundersøgelser, hvor du kan
give os konkrete input og tilbagemeldinger. På den måde har vi hele tiden fokus på at give den bedste oplevelse for alle vores kunder.
IT-SUPPORT DER GØR EN FORSKEL
1333 glade anmeldelser
Er du interesseret i at høre mere om os, og hvordan vi kan optimere din IT?
✖
PERSONLIG SUPPORT
FÅ DRIFTSUPPORT 24/7
Din IT skal fungere optimalt, men uforudsete
problemer kan opstå (også uden for normal arbejdstid). Derfor tilbyder vi 24/7 driftsupport, så du altid kan få hjælp til hurtigt at løse IT-problemer og undgå driftsforstyrrelser.
PERSONLIG SUPPORT
LIGESOM AT HAVE DIN EGEN IT-AFDELING
Når du overlader dine IT- og sikkerhedsløsninger til os, får du følelsen af at have din egen IT-medarbejder.
Vi kan aftale, at din tekniker er til stede i din virksomhed efter behov, enten ved opsætning af udstyr eller på faste besøg. Dine ønsker og behov danner rammen for vores aftale, så du får det optimale udbytte.
PERSONLIG SUPPORT
SE VORES CASES
"En af kerneværdierne i dette partnerskab er den personlige tekniker, Bluebyte tilknytter hver kunde. Det giver en stor tryghed og effektivitet, da man kan kontakte sin primære tekniker direkte, uden at skulle forklare sit setup eller behov fra bunden ved hvert opkaldt", siger Danni Viborg, Projektleder, Damhus Maskinværksted